piątek, 1 września 2017

Polub fanpage na Facebooku + kilka informacji

Informacje bieżące


Portale społecznościowe:

Blog ma już fanpage na facebooku. Wtyczka do niego widnieje po lewej stronie. Zachęcam do kliknięcia "Lubię to" by nie przegapić żadnego artykułu. Jest to szybsza droga komunikacji między mną a czytelnikami (Wami) niż newsletter. Planuję też dodać wtyczkę do Twittera w najbliższej przyszłości.


Co dalej?

Ostatnie dwa wpisy były tylko i wyłącznie o Gwincie, jednakże nie samym chlebem człowiek się zadowala, więc za dwa - trzy dni pojawi się mój obszerny review okienka transferowego w największych ligach świata. Następnie (w weekend) postaram się przygotować coś jeszcze (nie wiem teraz na jaki temat, ale z pewnością coś ciekawego).

Rok szkolny:

Jak wiecie Moi Drodzy 4 września rozpoczyna się kampania szkolna. Dochodzą mi rozszerzone przedmioty, i o ile nie jest to jeszcze rok przed maturą to chcę w tym roku ogarnąć się z nauką. Czemu o tym wspominam? Bo nie wykluczam dużych przerw w działaniu bloga.

Zaaplikowałem do Gwint24.pl

Jak w tytule. Jeśli moja kandydatura zostanie pozytywnie rozpatrzona moje artykuły o Gwincie będą pojawiać się jedynie na łamach ww. strony. Oczywiście będę o nich wspominał też na fanpage'u. 

Jeśli coś więcej będzie się tutaj dziać będę informował.

Do następnego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz